Badania rynku. Szybka realizacja badań

Badania rynku to proces zbierania informacji o konsumentach, które korzystają z usług Twojej firmy lub przedsiębiorstwa, o konsumentach, konkurencji, trendach w branży. Celem badań rynku jest zyskanie danych, które mogą być wykorzystane do zmiany lub realizacji rozwoju celów biznesowych.

 

O czym mówią badania rynku?

 

Badania rynku wspomagają zbieranie danych dotyczące: bazy klientów, postępów konkurencji, trendów rynkowych, jak swoje wybory kształtuje odbiorca docelowy. Dzięki platformie do prowadzenia badań SurvGo™ przedsiębiorcy mogą prowadzić swoje własne badania.

 

Bardzo szybki czas realizacji badań umożliwia także przeprowadzenie wysoko profesjonalnych analiz wraz z raportami i tabelami, a za pomocą których łatwiej zrozumieć wyniki badań.

 

Tradycyjne metody badawcze wykorzystywane przez specjalistów badania rynku w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat® pozwalają na realizację celów związanych z:

 

  • Badaniem satysfakcji klientów,
  • Rozpoznawalnością marki,
  • Testami konsumenckimi produktów oraz oceną usług,
  • Analizą profili konsumenckich oraz identyfikowaniem grupy docelowej,
  • Elastycznością cenową produktów i usług,
  • Szacunkowym udziałem w rynku w stosunku do konkurencji,
  • Analizą oferty rynkowej.

 


Realizacja badań w Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat®

 

Specjaliści BioStat wspierają przedsiębiorców w rozwoju swoich inicjatyw za sprawą sprawdzalnych metod i technik naukowych. Ilościowe i jakościowe badania sprawiają, że można uzyskać dane, które wykorzystane w biznesie przynoszą wiele korzyści.

 

  • Badania Desk research - pozwalają na analizę danych zastanych, które obejmują np. takie źródła jak: statystyki GUS, NFZ, dokumenty prawne, raporty finansowe przedsiębiorstw; rejestry, dane z przetargów publicznych, biuletyny, teksty z dyskursów medialny lub branżowych czasopism.
  • Badania CATI - czyli badania telefoniczne, które są prowadzone z udziałem respondentów np. przedsiębiorców, klientów, dystrybutorów, klientów z firm konkurencyjnych, a także ekspertów branżowych. Nowoczesny system Cati wspomaga prowadzenie badań;
  • PAPI, czyli ilościowe badania wykorzystujące papierowe kwestionariusze;
  • CAWI – ankiety prowadzone online, jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób do zdobycia informacji od konkretnych grup respondentów;
  • IDI – wywiady indywidualne pogłębione, są realizowane przy udziale doświadczonych moderatorów. Efekt badań to raport powstały na bazie transkrypcji wywiadów audio;
  • FGI – zogniskowane wywiady grupowe, (badania focusowe). Umożliwiają dopełnienie informacji zgromadzonych w trakcie badań IDI, pozyskanie dodatkowych danych oraz informacji w zakresie motywów, jak i ukrytych zachowań respondentów;
  • Tajemniczy Klient – ta metoda pozwala zweryfikować jakość obsługi w punktach sprzedażowych i prześledzić stopień realizacji i przestrzegania wyznaczonych standardów.

 

Realizuj badania i zyskaj nowych klientów

 

Badania mogą być realizowane w dowolnym czasie. Zgłoś się do specjalistów Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® i omów projekt badań dla Twojego biznesu. Centrum badawcze BioStat® realizuje badania dla branż takich jak: FMCG, sektor publiczny, turystyka, sektor finansowy, transport, szkolnictwo wyższe, medycyna i farmacja.

Tagi

firma badawcza Centrum Badawczo-Rozwojowe analiza rynku metody badawcze badania rynku
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Biostat. More than statistics.

biuro@biostat.com.pl
Tel.: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664

Biuro w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Badania ankietowe od 4 zł.