Ankiety budują relacje z klientami

Przeprowadzanie ankiet wśród klientów z pewnością pozwoli na zbudowanie lepszej relacji z konsumentem. Dzięki przeprowadzaniu badań ankietowych klienci będą mogli podzielić się swoją opinią dotyczącą przedsiębiorstwa, a w szczególności oferowanych usług oraz produktów.

 

Korzystaj z opinii klientów

 

Sukces firmy zależy od jej zdolności do rozwoju i ewolucji, a wprowadzenie nowych produktów i usług jest kluczowym elementem tego procesu. Jednak wcześniejsze ankiety i testy są niezbędne, jeśli chcesz zmaksymalizować sukces nowego produktu lub linii usług, a istniejąca baza klientów oferuje skuteczną grupę do uzyskania informacji zwrotnej. Od jakości i wydajności po to, czy produkt potrzebuje dodatkowych funkcji - opinie klientów mogą być nieocenione na etapie testowania, pomagając w ulepszeniu i dostrojeniu oferty oraz maksymalizując jej sukces w momencie wprowadzenia na rynek. Choć klienci są zawsze najlepszym punktem wyjścia, może się zdarzyć, że - zwłaszcza gdy chcesz pójść w nowym kierunku - nie masz wystarczającej liczby odpowiednich profili do zbadania w ramach istniejących kontaktów. W takim przypadku, możesz skorzystać z paneli konsumenckich, jak panel Badanie-Opinii.pl, który posiada ponad 150 tysięcy panelistów. Są to zróżnicowane osoby, które posiadają różnorodne cechy, a ich wspólnym czynnikiem jest natychmiastowa gotowość do wypełniania udostępnianych badań.

 

Segmentuj klientów

 

E-maile są nadal jednym z najlepszych sposobów dotarcia do odbiorców biznesowych, więc będziesz chciał zrobić jak najwięcej, aby zaangażować te osoby i przekształcić je w swoich najbardziej lojalnych klientów. Przeprowadzanie ankiet wśród subskrybentów i oferowanie im konkretnych opcji, w których mogą wyrazić swoje preferencje, może pomóc Ci w segmentacji większej grupy na mniejsze, łatwiejsze do targetowania grupy odbiorców. Dzięki temu będziesz mógł spersonalizować komunikację e-mailową i dostarczać użytkownikom treści, które ich najbardziej interesują, co pomoże Ci zbudować silniejsze i bardziej wartościowe relacje.

 

Znajdź miłośników marki

 

Regularne ankietowanie klientów może pomóc Ci w zidentyfikowaniu zwolenników marki. Począwszy od ich gotowości do przekazania Ci referencji, po pozytywne opinie, które mogą zostawić na platformach społecznościowych lub w komentarzach do wpisów na Twoim blogu. Jako Twoi najcenniejsi klienci, zwolennicy marki są niezwykle cenni pod względem pozytywnego nastawienia, które mogą stworzyć wokół Twojej marki. Mogą być nawet otwarci na dołączenie do grup użytkowników, które chcesz stworzyć, aby omawiać ulepszenia produktu lub rozwiązywać problemy użytkowników, co przyczyni się do dalszego rozwoju i sukcesu Twojej marki.

 

Twórz długotrwałe relacje z klientami

 

Niezależnie od tego, jaki kanał komunikacji wykorzystujesz do kontaktu z klientem, musisz zadbać o to, aby komunikacja między marką, a klientem była spójna i skuteczna we wszystkich punktach kontaktu. W połączeniu z ankietami zawierającymi pytania otwarte, które zachęcają klientów do podania szczegółów na temat wszelkich problemów lub próśb, jakie mogą mieć, jesteś w stanie zbudować solidne i długotrwałe relacje oraz rozwijać lojalność klientów, która będzie trwała. Badaj swoich klientów, aby rozwijać głębsze i bardziej znaczące relacje

Zrozumienie, pielęgnowanie i wzmacnianie relacji z klientami to sztuka, która wymaga czasu, a także kontaktu. Dzięki odpowiedniej ankiecie i pytaniom, Twoi klienci mogą dostarczyć Ci bezcennych informacji zwrotnych, których potrzebujesz, aby wprowadzić ulepszenia i zapewnić im lepsze doświadczenia. Ostatecznie, jeśli dostarczasz klientom to, czego potrzebują, będziesz w stanie rozwijać silniejsze relacje z nimi, co powinno przełożyć się na większą sprzedaż oraz lepszą przyszłość Twojej firmy.

ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Biostat. More than statistics.

biuro@biostat.com.pl
Tel.: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664

Biuro w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 96
Warszawa 00-807

Badania ankietowe od 4 zł.