2017-10-24
Jak rozpoznać potrzeby konsumentów?
Jak wiadomo konsumenci w swoich wyborach koncentrują się na realizacji posiadanych przez siebie potrzeb i motywacji. Przy czym warto pamiętać, że nie zawsze muszą być one uświadomione....
2017-10-13
Na czym polegają badania opinii pracowników?
Coraz częściej firmy decydują się na monitorowanie działań we własnym przedsiębiorstwie. Dzięki realizacji badań pracowników można uniknąć wielu niepożądanych sytuacji...
2017-10-04
Na co zwrócić uwagę rozpoczynając proces badawczy?
Decydując się na przeprowadzenie procesu badawczego należy dobrać firmę badawczą, która będzie w stanie sprostać stawianemu jej wyzwaniu. W takiej sytuacji pytanie brzmi: jak...
2017-09-16
Metody ilościowe a jakościowe
Rozróżnienie metod ilościowych od jakościowych pozwala na skupienie się na dwóch odmiennych stronach wyborów np. konsumenckich i zobaczenie ich z różnych...
2017-09-11
Jak właściwie określić swoją pozycję rynkową?
Zwracając uwagę na kwestie związane z właściwym określaniem potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw, a także biorąc pod uwagę pojawiające się nowe oczekiwania warto poświęcić więcej uwagi...
2017-08-22
Opinia planem na rozwój
Starając się zachować wysoki poziom zadowolenia klientów należy zwrócić uwagę na ich opinię, która umożliwia podejmowanie skutecznych działań w odpowiedzi na rzeczywiste...