2017-08-22
Opinia planem na rozwój
Starając się zachować wysoki poziom zadowolenia klientów należy zwrócić uwagę na ich opinię, która umożliwia podejmowanie skutecznych działań w odpowiedzi na rzeczywiste...
2017-07-29
Potrzeby pacjenta a jego satysfakcja
Można zauważyć, iż w dzisiejszych czasach zmieniło się pojmowanie roli pacjenta. Jego rola została wzbogacona o wymiar klienta. Pacjent zyskał świadomość tego, iż może wymagać, a jego...
2017-07-21
Skuteczność badań w ramach socjologii
Uwzględniając pojawiające się potrzeby w obrębie zrozumienie zachodzących zjawisk w społeczeństwie odnosi się do socjologii. Praca, która jest wykonywana w ramach jej działalności...
2017-07-21
Satysfakcja jako zagadnienie wieloaspektowe
Dostosowując ofertę do konsumentów warto posiłkować się badaniami, które pozwolą na określenie poziomu satysfakcji konkretnych grup klientów w związku z korzystaniem...
2017-06-15
Ankieta warta Internetu
Computer-Assisted Web Interview (CAWI) to internetowy program do ankiet, który polega na wypełnieniu elektronicznej ankiety w dowolnym miejscu i czasie przez ankietowanego....
2017-05-25
Agencja badawcza – wybierz najlepszą na rynku
W branży market research działają firmy badawcze z różnym doświadczeniem i zakresem usług, jednak każda z nich stara się nas przekonać o tym, że jest najlepsza na tle...